Loading...

Strony i sklepy internetowe

Jeśli nie ma cię w Internecie, to nie istniejesz. Strony i sklepy internetowe. Kompetentnie.


Strony internetowe

W dzisiejszym świecie firmowa strona internetowa przestała być już tylko wizytówką firmy. Obecnie na wizerunek firmy w internecie składa się szereg czynników, będących nieodłączną składową szeroko pojętego marketingu webowego. Firmowa strona internetowa to prawdopodobnie najbardziej skuteczna reklama firmy. Aby w pełni wykorzystać możliwości współczesnego internetu polecane przez nas rozwiązania łączą w sobie indywidualny projekt, wdrożenie, System CMS oraz marketing i pozycjonowanie. Nasze strony są responsywne, czyli zarówno dostosowane do urządzeń mobilnych, jak i komputerów. Każdy projekt jest unikatowy i uszyty na miarę potrzeb!

System CMS pozwala jego użytkownikom na całkowitą kontrolę nad sferą merytoryczną strony skracając tym samym czas reakcji i drogę przepływu informacji eliminując ze ścieżki dział informatyczny.
System został wyposażony w rozbudowany edytor tekstowy niewiele ustępujący swoją funkcjonalnością oprogramowaniu MS Word. Udostępnia on mechanizmy pozwalające na automatyczną adaptację tekstu z edytorów tekstowych umożliwiając publikację tekstów przygotowanych uprzednio na komputerze użytkownika.


System zawiera wirtualną bibliotekę multimediów pozwalającą na uzupełnianie informacji zdjęciami, filmami video, dźwiękiem i animacjami HTML5 czyniąc tym samym naszą stronę bardziej przyjazną klientowi.


Sklepy i aplikacje internetowe

Rozwiązania e-commerce wspomagają i usprawniają prowadzenie biznesu oraz sprzedaży produktów i usług przez internet. Najpopularniejszą formą e-commerce są sklepy internetowe górujące nad tradycyjnymi placówkami dostępnością (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu), bogactwem asortymentu, szybkim dostępem do nieograniczonej ilości informacji oraz możliwością wyboru najbardziej dogodnej dla klienta formy płatności.

Handel elektroniczny (zwany też e-commerce), to rozmaite procedury wykorzystujące środki i urządzenia elektroniczne (telefon stacjonarny i komórkowy, faks, Internet, telewizję) w celu zawarcia transakcji finansowej. Najbardziej popularną metodą handlu elektronicznego jest handel internetowy, gdzie występują transakcje handlowe pomiędzy sprzedającymi a kupującymi.

W skład e-commerce wchodzi sprzedaż towarów i usług, przyjmowanie i potwierdzanie zamówień oraz obsługa płatności bezgotówkowych. Jedną z dziedzin elektronicznego handlu jest m-commerce, stosujący mobilne urządzenia komputerowe.

Typologia handlu elektronicznego: • bezpośredni – gdzie cala transakcja handlowa od momentu złożenia zamówienia do realizacji płatności i dostawy towaru odbywa się wyłącznie przez sieć • pośredni – poszukiwanie towarów, usług, nowych kontrahentów, przesłanie dokumentów i płatności odbywa się przez sieć, natomiast dostawa zamówionego towaru lub usługi odbywa się bezpośrednio, w tradycyjny sposób • hybrydowy – stosuje się czasowo różne formy przejściowe, które powodują niedostatki w praktyce rozwoju sieci lub usług telekomunikacyjnych.


Wykorzystaj zasadę 10 sekund

W analityce internetowej współczynnik odrzuceń informuje Cię ilu klientów zrezygnowało z dalszego przeglądania Twojej strony. Zdradzimy CI tajemnicę – na to żeby zrobić wrażenie na kliencie masz mniej niż 10 sekund. Jeśli Twoja strona internetowa wygląda kiepsko – przegrałeś już na starcie, a wszystkie Twoje starania i wydatki nie będą miały sensu. Stworzymy dla Ciebie projekt graficzny, który zachęci Twoich klientów do dalszego przeglądania Twojej strony i konwertowania ich na płacących klientów.

 All works