Usługa wsparcia technicznego jest idealnym sposobem na obniżenie kosztów dla firm z Torunia i okolic. Kompetentnie.
Awaria systemu informatycznego w szczególności sieci komputerowej zwykle ma miejsce w najmniej oczekiwanym momencie powodując ogromne straty finansowe. Jednocześnie, większość małych i średnich firm nie może sobie pozwolić na utrzymanie swojego własnego działu IT, który często jest bardzo kosztowny i nie gwarantuje odpowiednio wysokiej jakości świadczonych usług opieki informatycznej. Dodatkowo, konieczność utrzymania kosztów stałych w przedsiębiorstwach na możliwie najniższym poziomie przy jednoczesnym zapewnieniu ciągłości pracy, sprawia, że coraz więcej małych i średnich firm sięga po outsourcing informatyczny.
Czym jest outsourcing ?
Outsourcing IT polega na zleceniu działań informatycznych firmie zewnętrznej. Jest to idealny sposób na obniżenie kosztów utrzymania sprzętu informatycznego firmie zewnętrznej pozwala obniżyć koszty jednocześnie wciąż korzystając z wyspecjalizowanej kadry informatycznej.
W ofercie posiadamy dla Państwa:
dedykowaną pomoc 24/7,
wsparcie telefoniczne,
wsparcie zdalne umożliwiające natychmiastowe zalogowanie się na sprzęt klienta przez internet i usunięcie problemu,
SLA zależne od potrzeb firmy, w wypadku możliwości wsparcia zdalnego lub telefonicznego, nawet natychmiastowe,
stałą opiekę nad systemami magazynowymi, księgowymi i kadrowo-płacowymi przez osoby znające się na ich obsłudze również od strony użytkowej,
tworzenie, modernizowanie oraz rozbudowywanie sieci komputerowej,
zabezpieczanie danych przed utratą (kopia zapasowa),
zarządzanie serwerami Microsoft Windows Server, Unix FreeBSD oraz Linux,
rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem (zdalne oraz lokalne wsparcie przy problemach z instalacją oraz obsługą programów),
szybką reakcję na awarie i usterki,
instalację nowych komputerów w firmie,
usuwanie wirusów, reinstalacja systemu operacyjnego, rozbudowa stacji roboczych.
Co można zyskać korzystając z outsourcingu IT ?
obniżenie i ustabilizowanie kosztów utrzymania sprzętu informatycznego
dostęp do specjalistów z zakresu informatyki
wczesne przeciwdziałanie awariom
szybka reakcja w przypadku awarii
stały monitoring najważniejszych serwerów w Państwa sieci
szybka pomoc Państwa pracownikom w przypadku codziennych problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem
Dostosowując się do Państwa firmy, potrafimy działać poza godzinami jej pracy, tak aby nasza praca pozostawała niezauważona i nie utrudniała bieżącej jej działalności.